I JUST WANNA SAY THAT I LOVE HIMッ

Assalamualaikum yang comel,kacak & cantik^^ッ.

Ehem ehem,nak cerita sesuatu kat BLOG niy^^. Awak semua mesti sudah ada yang special kan? Haha. Baguslah awak ada yang special. Hikhikッ. Saya pun ada yang "SPECIAL" juga tau tau :* tapi sebelum saya cerita kan. Saya nak cakap yang saya ada ingkar pada janji,dulu sebelum saya pergi PLKN kan. Saya pernah berjanji untuk tidak menyakiti dia tapi saya mungkir janji & saya telah menyakiti dia. Jahat kan Nieyna ni :|. Nieyna taktahu kenapa jadi macam tu mungkin perasaan masih belum tebal. Tapi kan Nieyna mmg sayang dia,serius Nieyna tak tipu tapi hati Nieyna masih fikir pasal Ex Nieyna jadi perasaan serba salah tu datang dalam diri ini :|. Sebelum kenal dia,Nieyna baru je break-up dgn Ex Nieyna jadi ambil masa untuk menyayangi beliau. Tapi bila dah lama kenal dengan dia kan tetiba ada sesuatu perasaan dtg dalam diri Nieyna tapi Nieyna tak tau la sama ada perasaan itu betul atau tidak. Nieyna senang dapat kawan dgn dia & Nieyna juga senang rapat dengan dia sebab dia kelakar & dia baik sangat cuma Nieyna je Jahat sebab sakitkan hati dia. Nieyna tak pernah nak jaga perasaan dia :|. 

Masa di PLKN :
Tiba je PLKN. Nieyna sampai je dorm,mlm tu terus call dia & membe dorm kata "Ceh,call bf lettuw". Haha,padahal kami takda ikatan lagi masa tu. Tapi sejak hp kena bg dekat jurulatih & hanya 2 minggu sekali baru dpt itupun kalau Disiplin kitaorg Baik :|. Sejak tu perasaan Nieyna dah hilang dan Nieyna pun taktahu knp? :|. Bila dpt hp,Nieyna selalu stalk "twitter" dia & dia ada kata yang Nieyna dah tak layan dia macam dulu. Ya,betul la apa yang dia cakap tu. Sebab kat sana Nieyna takda masa nak call & tanya khabar dia, Nieyna buat dia macam tunggul & biar dia pergi mcm tu je. Nieyna kat sana masih Ingat lagi Ex Nieyna. Susah betul nak lupakan dia tapi bila dah lama duduk dalam tu & bermacam-macam aktiviti dilakukan jadi Nina berjaya "move on" . Siapa kata ak tak boleh bangun dari apa yang berlaku? Yeah,walaupun sebelum tu ak asik cakap "tak boleh nak lupakan dia,susah weyh sbb ak sayang dia" tapi sekarang ak b'jaya lupakan kau wahai Ex. Terima kasih sebab tinggalkan saya & itu bermakna awak tak layak untuk saya
ッ. Saya juga rasa gembira sebab ada "Hazieq" yang setia menunggu saya walaupun saya selalu sakitkan hati dia dan saya taktahu kenapa yang dia tak pernah marahkan saya. Ok dia terlalu baik & ak jahat. Ak tak sesuai dengan dia. Tapi Alhamdulillah lepas habis PLKN ak dah okay dgn dia walaupun dia masih belum terima ak sepenuhnya lagi. Yeay! PLKN dah habis. Wuuuuuuu :*. Seronok sangat. Haha

After PLKN :

Haha,balik pada 02.06.13. Wuuuuu :*. Dah lama balik tapi sekarang baru nak Update blog. Kesian Blog I ni,meyh I cium sikitt muuuuaaaaahhhhhxx :* . Hurm,malam tu ada "stalk" Hazieq & tengok dia happy dengan Jana >< & ak dengan muka selamba sangka dia suka kat Jana. Well,cara dia tweet pun mesra. Eh,ak tak cemburu cuma JEALOUS je. Hahaッ. Tapi takpelah,masa tu pun dia tengah sakit hati dengan ak & ak pun masih belum berbaik lagi dgn dia. Heee,esoknya baru ak berbaik dengan diaaaッ. Tapi dia suruh ak bagi dia masa untuk perkara yang menyakitkan dia tu,haaa mungkin laaa kan :|. Entah la,bila dah berbaik dengan dia ni,perasaan ak masa kat PLKN dtg balik iaitu perasaan sayang & perasaan diri ini dihargai tapi mungkin itu hanya perasaan ak je kot. Mungkin & Mungkin -.-. Idk why i love him! But him not totally love me :|. He send me a text "Okay,aku explain apa yang aku rasa selama niyh. Aku sebenarnya takut nak sayang kau walaupun ak dah sayang,tuhh sebab ak asyik marah2. Nak taww kenapa? Sebab nya aku takut bila aku dah sayang kau sepenuh hati tapi kau tinggalkan aku. Lagi2 kau nak sambung bljr,lagi bertambah takut ahh aku :(". See? Dia tetap tak yakin dengan ak lagi. Dia tetap akan fikir yang ak akan berubah bila dah sambung belajar. Ya,aku akui sejak beberapa hari ni ak asik t'Sentap je dgn perangai dia. Ak fikir mgkin dia dah bosan dengan aku atau aku punya perangai yang masih belum dia terima? Yaa,maybe :|. Ak malas nak berjanji apa2 lg sbb ak takut yg ak akn mgkir janji. Ya,ak taknak dia sakit hati sebab ak dah sayang dia cuma kitaorg belum "In a Relationship with anyone else". Ya,ramai yang cakap kat ak yang ak dengan Hazieq tu "SWEET" tapi dia takkan pernah yakin melainkan yang ak buktikan yg ak takkan pernah menyakiti dia & barulah dia boleh terima aku sepenuhnyaッ. Tapi takpe selagi aku masih boleh teruskan apa yang ak buat kenapa ak tak boleh yakin yang ak boleh menjadi yang terbaik untuk dia? ッ. Ak tak minta dia utk mempercayai aku sepenuhnya tapi cukuplah dengan kejujuran+kesetiaan yang ak dapatッ. Walaupun sekarang dia bukan milik aku tapi ak akan tetap sayang dia. Yaa,ak akan tetap sayang Muhammad Hazieq Bin Sarip Yadin (14.12.95). I love him so much & I hope him not forget me :(. Serius skrg ak rasa yang ak dah mulai menyayangi dia. Haiyaa,hati tolong kuatkan semangat! Ak yakin kau boleh wahai HATIッ.


Itu sahaja cerita yang ingin saya cerita kerana bagi saya dia sangat "SPECIAL". Yeah,him so special for me
ッ. Saya harap dia takkan jadi milik orang lain. Itu je saya harap dari awak. Ok bubye! Cerita saya tak "sweet" mcm awk tapi ini Blog saya jadi suka hati saya laaaa. Okay,sayang korang & terima kasih sudi Singgah. Hihi. Assalamualaikumッ

No comments: