KAWAN RAPAT SAYA KETIKA DI PLKN (KEMSIS) ッ

Assalamualaikum semua

Nak mula cerita. Bermulanya kisah di PLKN! Saya mempunyai 3 orang Sahabat Baik di PLKN!
 1. Asdiana Binti Junaidi (BP 809).

 2. Fatin Nazurah Binti Mustaffa (BP 813).
 3. NurFiza Binti Jusmail ( BP 709).
Wajah mereka adalah seperti di bawah ini : 


Itulah wajah-2 mereka & pada gambar ke-3 tu ada Viji sekali. Wuhuuu! Rindu saat bersama dengan mereka. Susah senang kita sentiasa bersama kankan

Ucapan untuk Asdiana:



For you As! Aku nak minta maaf sangat-sangat sepanjang kita berkawan di PLKN tu aku ada sakitkan hati kau atau termarah atau tertengking kau atau apa-apa je lah. Aku harap kau maafkan aku tau!  ッ
Kau nak tahu tak As,aku sayang sangat kat kau! Walaupun bukan aku yang mula-mula kenal kau tapi aku orang yang beruntung dapat kenal dengan kau. Kau baik sangat weyh! Aku rasa macam sedih la bila tengok kau Ahad Lepas! Sayang gila nak lepaskan kau sorang-sorang kat KEM tu tapi nak buat mcm mana kan. Ayah aku dah suruh aku balik rumah tapi aku bukan buat apa-apa pun kat rumah,ingatkn nak ajak aku pergi bercuti ke apa la. HAHA
ッ. Tapi serius aku cakap yang aku takkan lupakan kau! Kau jangan pernah lupakan aku tau! Aku sayang sangat kat kau As! Susah la bagi aku nak jumpa kawan sekepala mcm kita berdua ni. Walaupun kita ada berempat tapi aku paling rapat dengan kau kan. Haha! Kau panggil aku apa? Kau panggil aku "IKAN" Hihi,will miss your smile & laugh :'D . Aku janji yang aku akan selalu jaga persahabatan kita kecuali kalau kau yang semakin lama menjauh dari aku & taknak kawan dengan aku lagi tapi it's ok. It's up to you As! ッ. Banyak kenangan kita weyh kat KEM tu. Seriously berat hati aku nak tengok muka kau saat-saat akhir tu. Aku nak peluk kau lagi As! Seriously i'm wanna hug you AGAIN!. Ingat tak kat surau? Selesai solat je aku selalu ambil kesempatan cium pipi kau tapi aku buat mcm tu supaya kau selalu ingat ciuman aku sentiasa ada dekat dengan kau! Hurm,aku rindu dengan kau As! Rindu aku tak terkata. Hanya di Blog ni je aku lepaskan rindu aku kat kau! Aku tahu lepas ni aku tak dapat jumpa kau sebab kau tinggal kat Kuching,Sarawak :'D. Kau jaga diri tau kat sana! Hope your Relationship until the end okay sayang!. Be tough & always Chill & Coolッ.
Lastly from me to you Asdiana! Jaga diri tau kat sana. Jangan sakit-sakit sebab aku takda nanti nak tolong kau! Haha! Jangan pernah lupa Amanina Binti Alias BP 803 seorang yang comel & banyak cakap ni tauッ.


Ucapan untuk Fatin Nazurah & NurFiza:


For you Nazu & Fiza : Korang berdua adalah kawan yang terhebat! Nazu,kau yang mematangkan aku untuk mejadi dewasa & aku harap kau pun buat macam kau buat kat aku! Be yourself^^. Kau sangat baik dengan aku & As. Aku suka perangai kau yang comel tu weyh exspecially gigi kau tu yang macam Arnab! Serious talk,damn cute! Haha,maafkan aku tau sbb buat kau rasa terpinggir & macam hilang kawan seorang demi seorang. Tapi serius aku cakap,aku tak pernah pinggirkan kau Nazu. Aku sedih bila dapat tahu benda tu,semua gara-2 sejak aku rapat dgn Daud!. Aku tak sedar semua benda tu,aku tak sedar yang kau merasa kehilangan kitaorang weyh! Serius aku terkejut bila kau cakap mcm tu kat orang lain tapi takpe memang salah kitaorang sebab buat taktau je pasal kau tapi kau langsung tak pernah cuba nak bagitahu kitaorang. Kau kata kita SAHABAT? Tapi kau tak pernah nak cerita apa-apa kat aku & As! Sumpah aku rasa terkilan dengan perangai kau yang macam apa tah tu kan. Tapi alhamdulillah sekarang kita dah okay & aku harap selamanya kita okay tau Nazuッ.
Fiza yang Ayu! Aku nak minta maaf kat kau juga sebab selalu jugak sakitkan hati kau & selalu nak bertengkar dengan kau! Haha,tapi takpe la lagipun kau tu selalu lepas cakap & selalu buat orang terasa dengan perangai kau tanpa kau sedar! Haih,susah kadang-kadang nak slow-talk dengan kau ni tahu tak. Nanti mulalah ada je yang tak kena tapi nasib baik sebelum balik kita dah berbaik kan? Aku tahu kau kuat kat sana,aku tahu kau boleh jaga diri bila aku,Nazu & As takda. Be yourself Fiza. Dalam dunia ni tak semua yang suka kita! Remember it okッ. Aku minta maaf tau sebab selalu buat salah kat kau. Haih,aku dah rasa lega sebab dapat lepaskan semuanya di sini. Aku sayang korang. Serious talk! I love you All so Muchッ



*Tolong jangan pernah lupakan aku ok? ッ
*Tolong selalu ingat aku ok? ッ
*Tolong selalu "Keep in touch" dgn aku ok? ッ

Habislah cerita saya! Sekian terima kasih. Haha^^ッ

No comments: