Ku ingin dirindui dan saling merindui :/

Assalamualaikum & Hi peeps !

My feeling was better now. I think my feeling at him so deeply. That's why i'm strong until now. I don't know why i always miss him. I don't know how to say at him that i love him so much and deeply :/ . I hope he can understand me. I know maybe my mistakes that make we always fight each other. I don't blame you because maybe my fault that's why you always strong with me right? :') . I'm so sorry dear cause always hurt you :3. You know i'm always jealous who can make you smile except me. I know you friendly but you must know my feeling and you must understand me. Ohhhhh ! Teraburnya bahasa inggeris aku. Takpelah,asal boleh faham cukup :).

Maaf lah,aku bukan sengaja nak sakitkan hati kau. Aku bukan sengaja nak buat kau sakit hati, kecewa atau whatever la ! Aku bersyukur sgt yang sampai skrg kau masih bertahan dgn aku dan itu sudah cukup buat aku gembira ! Huuuuuu :). Kau tak tahu setiap pagi aku mesti mimpi kau dan aku tak tahu kenapa mesti kau? Org kata kalau kita mimpi seseorg dan org itu tengah merindui kita dan I was likeeee? Happynyaaa kalau benda tu betul kau tengah merindui aku walaupun kau tak pernah nak bagitahu. Hahaha xD ! Aku kadang-kadang fikir yang aku bodoh sangat sebab asik fikir hati aku yang sakit je sebaliknya aku tak pernah tahu pun kau sakit hati dgn aku ke? Marah ke? Sbb kau tak pernah nak bagitahu aku. Ermmmm,sedih kau tahu sbb kau tak pernah nak kongsi perasaan kau dgn aku tp takpe itu mungkin cara kau dan aku tak boleh nak ubah apa-2. Mungkin aku bukan yang terbaik bagimu, tapi yakinlah akan ketulusanku kerana bagiku, mencintaimu adalah kebahagiaanku. 

Kau tak tahu betapa hari-hari aku indah bila aku selalu teringat kau. Oh myyyy ! I was likeeee oh swettnyaaaaa. Tapi aku tidak kisah semua itu,kau ada dengan aku sekarang ni pun dah buat aku gembira tanpa kau sedari. Kau bagikan sinar di siang hari ku dan kau bagaikan cahaya di setiap malamku. Aku berharap kau tidak berpaling arah dari terus mencintaiku dengan tulus :'). Aku sangat berharap bahawa kau jodohku. Kau adalah segalanya bagi aku. Kau hadir dalam diri aku dan memberi beribu warna dan makna dalam hidup aku ini. Percayalah bahawa diri ini hanya mencintai kau seorang sahaja :'D . Sejauh mana kau pergi, sejauh mana kau berdiam aku akan sentiasa di sini menantimu. Aku akan menunggu mu sampai bila-bila kerana aku yakin kau takdirku. Hanya Allah sahaja yang boleh memisahkan kita. Tiada istilah org 3 bagi aku. Aku amat benci dengan orang 3. Itu sangat membuat aku akan membencinya sampai bila-bila kalau benar ada orang 3. Oh hate it ! . Nevermind. I always love & I will stay with you as long as you love me. Thank you cause being my partner. Love you Muhammad Hazieq Bin Mohd Sarip Yadin :) .

The End ! 

No comments: