I just want share something that make me happy and smile today xD !

Assalamualaikum & Hi Morning Flawless & Hi Peeps ! xD 

Malam ni sungguh apa pun aku tak tahu la kan tapi macam gembira je, macam marah ke, macam sedih ke, macam cemburu ke atau apa-2 je lah kan. Haha ! Malam ni perasaan bercampur sikit. Tapi sebelum masuk tajuk tu kan, nak cerita sikit yang nina tadi ada terEmotional sikit dengan ayah tak tahu la kenapa kan. Nak kata period? Belum lagi tapi nevermind, walaupun buat kerja dalam keadaan terpaksa tetapi lelama ikhlas la jugak buat benda tu ! Hahaha xD ! Maaf ayah, nina tak sengaja tadi. Hihi. Tapi bila dah siap, nak usha la twitter jab kan. Tup tup ! Mak ternampak background desktop nina yang nina letak header twitter Ajik ! Ohhh, mak baca dan sengaja nak kenakan aku. Muahahaha xD ! Tapi tidak kisah pun, biarlah mak nak usha sebab itu bakal menantu mak jugak ! Opppppsss xD ! Terlebih sudah. Hekeleh biar lah. Pakwa aku tu, bakal suami aku tuh. Kau jangan nak terkejut pulak. Hehehehe xD ! Ok dah habis. 

Masuk topic yang nak dibicarakan hari ini ! Ceitttt xD . Macam nak baca berita pun ada ayat aku itu. Hahahaha xD ! Well, nak bercerita tentang buah hati pulak. Biasa lah itu. Over banyak pun apa salahnya kan. Lepas je mak beredar dan aku mula memerhati TL twitter aku dibanjiri oleh Ajik dan apa lagi. Wa stalker la dia. Hahaha xD ! Pakwa wa tu bajet je taknak kasi wa stalker. Bajet-bajet taiko. Hihi. Tapi wa buat relax je. Wa stalker je dan dia mula tweet. Nak tahu dia tweet apa tak? Hahaha ! Kejab eh,nak upload gambarnyaaaa. Hikhok :* . Ayat dia buat wa ketawa kecil di dalam hati. Dalam hati je ok sayang ! Hahahaha xD ! Aku sayang dia sangat-sangat. Haih,mmg dari perkenalan lah aku sayang dia cuma takut nak bagitahu sebab takut di sakiti tapi rupanya tidak. Dia banyak sweet walaupun dia tak tunjukkan yang dia sweet ! Hahaha xD ! Tidak kisah la, apa-apa pun dia. Aku tetap menerima dia. Ceittttt ayat taknak kalah ! Muahahaha xD ! Wait eh I download gambarnyaaaa :)


Itu je sebenarnya dia cakap tapi aku dah boleh ketawa kecil? . Hekeleh lu apa tahu perasaan wa. Hahahaha xD ! Dan seterusnya dia start Retweet benda yang aku rasa macam aih nak kata sweet? Boleh lah. Nak kata gentle? Boleh laa. Nak kata rindu? Entahlaa. Hahaha xD ! Tapi dia kata ayat yang dia retweet semua dia tuju dekat aku & when I read then I was likeeee arghhhhhhh sweetnyaaaaaa xD ! Hahaha. Sweet la sangat. Perasan kang si Ajik keding handsome kacak tu. Muahahaha :) . Tapi kan,ayat yang dia retweet tu kadang-kadang boleh menyebabkan aku sedih dan aku pun tak selidik lagi kenapa aku sedih. Ohhhhh,kesiannya kau nina :'( . Nevermind ! I'm okay what. Hahaha xD ! Wanna see that? . Wait eh later I will download it because I'm done screenshot all.. Hahahaha ! Biasalah. Aku ni kalau nak hilangkan rasa rindu suka baca apa yang dia tweet sebenarnya sebab itu lah aku suka stalker dia. Sweet stalker gila aku ni ! Well you know me. Ehhhhh,berlagaknyaaaaa ! Hahahaha xD . Haaaa,sebelum aku terlupa yang dia ni bajet yang nickname dia style padahal bajet bajet je aku tengok ! Muahahahaha xD !





 


Haha,kalau nak baca conversation tu. Baca dari bawah ke atas okay :) . Hihi,tapi lepas je kacau ajik, aku sibuk kacau as pulak. Aku suruh as teman kan aku sebab Ajik taknak temankan aku. Dia tu bajet je, macam nak lempang biar berpusing kepala 360 darjah ! Hahahaha xD ! Jahat kan tapi sejahat-jahat aku pun ada orang yang nak. Hihihi. Ajik ni kelakar doh serius rasa mcm nak lempang-lempang je dia sebab eh why you being so sweett ! Hekeleh. Hahahaha ! Then tak lama kemudian As ni pulak tetiba cakap " Pakwa nina sweet jugak oh" . Kalau Ajik baca kompom pengsan 2 ke 4 hari mcm tu ! Hahahaha xD ! Gurau gurau. Tapi asal tetiba as kata Ajik sweet? Oh please la as. Ajik tu tak sweeettttttttttt langsung taw tapi dia romantik je ! Hahahaha xD ! Wa dapat juga kenakan as malam ni dan Yeay aku berjaya ! Hahaha. Malas nak cerita panjang. Let's see the conversatin again ! Hehehe :*






Haaaa,sometimes si as tu tweet dgn aku. Dia tenga rindu si Hakim dia dan aku bagi nasihat call je laa. Dia kan bf kau. Hahahaha ! Tak kesah la kan tapi yang penting asal sikit-2 cakap hazieq sweeetttt ! Ergh -.- Kalau hazieq tahu conform lah dia tu berlagak lepas ni sebab ramai yang puji dia sweeetttt ! Oh tidakkkkk. Jangan la berlaku kerana saya akan mulai cemburu. Hahahaha xD ! Gurau gurau. Wa tak main cemburu-cemburu ni. Wa suka makan hati je, lagi seronok. Hihi,tapi malam ni conversation sangat menyeronokkan sebab dua-dua pergi hilang ajaib macam tuh je. Menyirap pon ada. Ergh ! Sakai semuanyaaaaa >.< ! Hahahaha xD ! Tapi ajik sempat lagi bahan wa. Takpe, wa watlek, wat cool je dengan dia sebab eheeeeeemmm ! TerOver sayang dia la kateko ! Hehehehe. Chill >.< I Will love you forever. Ceittttt ! Haaa,nak tahu yang hazieq tu bajet stay luar negara dan bajet nak berspeaking dgn aku. Hekeleh,aku tahu dia perli aku sebab aku ni mana pandai nak berspeking spellling ni. Wa down BI gila babeng ! xD ! Muahahahaha xD . Let's seee.










Hahahaha ! Tengok la memasing tinggal kan aku macam tu je. Oh damn ! Hate it >.< ! Btw I just want you to know that I will stay loyal with you Hazieq keding handsome kacak :* . Auuuuuumwwwwwwmmmmm ! Sayang awak sangat sangat. Lihat arh, dia masukkan gambar aku semua yang sakai tapi ada lah beberapa yang comel. Ohhhhhh,tak sangka yang dia minat jugak nak letak. Hihi,tapi kalau baca Caption nyaa mesti ada je yang tak puas hati dan aku rasa macam nak lempang dan sepak terajang dia. Muahahahaha ! Aku ni takda la ganas cuma acah acah ganas je. Ajik sweettt malam ni sebenarnya cuma aku sengaja cakap yg dia tu tak sweett and so on ! Btw he my love and forever he always in my heart ! I will stay loyal with you. I promise that dear :* ! Don't you dare to bother our relationship okay. I will slap you face ! Hahahaha. Ajik always mine. That's why I love him until now. Okay. Cerita pun hampir habis. Let's pray for our Relationship. Thankyou.

Alhamdulillah. The End !










No comments: