Mungkin sekadar luahan hati :/

Assalamualaikum & Hi Peeps ! :)

Hari ini macam biasa lah kan, masih lagi puasa ganti yang akan masih berbaki 2 hari lagi. Oh,tak lama lagi boleh hua hua laaaa ! Hahaha xD . Maklum la tak lama lagi dah nak masuk kolej. 20 days more ! Makin lama makin cepat masa berlalu. Oh tak sukanyaaa ! Nak duduk rumah, nak layan tidur, nak rehatkan otak & nak cakap yang tak sedia lagi nak masuk SEM 2. Sorry to say la, terasa macam kejab pulak cuti padahal dah 1 bulan jugak la cuti ! Hahaha xD . Cuti aku dihabiskan banyak di rumah sbb kat rumah baru ni mana ada kwn-2 aku yang dekat semuanya kat rumah lama sana. Oh rindunya dekat diaorang ! :( .

Ok malam tadi ada pergi makan-makan sikit dgn keluarga sebab sambut adik aku si Irfan yg dapat 6A dan ehemmm dan aku yang baru dapat DEKAN utk semester 1. Ehh, masa tahu dapat tu terus aku cium tangan mak ayah aku kata yg aku tersenarai dalam Dean's List ! Alhamdulillah. Rezeki aku untuk sem 1 kan. In Shaa Allah sem 2 nanti aku akan cuba dapat dekan lagi. Tiada yang mustahil selain usaha kita utk mencapat sesuatu itu. Ingat itu ! Hahaha xD ! Malam tadi jugak la aku main bedal makan Seafood dan aku ingat elergic aku takda dah. Haih,lepas je habis makan terus tekak gatal & mata gatal dan semua laaaa ! Haiyaaa >.< . Sekarang ni mata sebelah sakit gila babeng arh sebab aku gosok-gosok je. Haih :( . Tolong jangan buat hal untuk acara esok. Esok dah lah aku jadi pengadil. Hadoiii ! Ok la. Malas nak type pnjg-2 sebab takda mood, sebab mata sakit, sebab rasa macam nak. Ergh >.< ! Ok bye.

Tamat .

No comments: