Tidak disangka & diguga :(

Assalamualaikum & Good Morning peeps !

Btw pagi ini dah ada banyak benda yang menyakitkan aku dapat. Kenapa mesti aku? Aku tak pernah buka aib dia kat orang lain lagi-lagi kat lelaki. OMG~ rasa macam apa je bila baca, nak kata sedih? Serius cakap mcm sedih tahap cipan nak beranak sbb tahu dia cerita kat orang lain macam tu. Pernah pulak aku cuba cakap dekat orang lain pasal dia lagi-lagi hal yg buruk. Serius terkejut & tak di duga. Rasa macam nak melalak & nak menangis guling-guling je sekarang ni. How dare you sis do that to me? Mana kasih sayang kau kat aku. Kau aib keluarga pun kau tak jaga, apa masalah kau pun aku tak tahu. Aku tak pernah nak kata aku cantik, comel, baik depan orang weyh. Aku ni lagi jahat dari kau kalau kau nak tahu la. Aku serius tak sangka kau cerita itu ini kat orang. Aku pun tak pernah cerita buruk pasal kau sebab kau kembar aku, aku selalu cakap kau sentiasa ada dengan aku tapi bila tahu mcm ni rupanya kau mmg tak selalu ada untuk aku. Kau mengata cerita aku kat mana-mana tah, aku tak pernah mengharap mak & abah sayang aku sbb aku ni adik. Aku mmg tak suka di marah, kalau benda tu aku buat. Mesti aku buat, aku tak pernah kata buruk dekat kau. How you can judge me like that? Oh damn it ! Aku cuba bersabar dengan semua karenah akak-akak aku yang menyaitkan tapi bagi aku kau tak. Tapi bila aku dapat tahu, kau tahu betapa aku sedih dapat kembar macam kau? Kenapa mesti semua aku? Kau tak malu canang cerita adik kau kat orang lain? Pernah aku bersangka buruk kau nak kawan dengan semua lelaki? Aku cuma ingatkan, sebab kau tu dah cukup ilmu. Aku tak pernah sangka yg kau fikir aku sampai mcm tu sekali. Aku ni siapa weyh bagi kau? Apa kau tak nampak sayang aku kat kau? Apa yang kau nak dari org lain, ingat diaorg boleh ada masa susah senang kau nanti? Fikir jangan guna lutut eh kak ! Aku rasa betul cakap orang, kita tak boleh percayakan sesiapa melainkan dia darah daging kita sekalipun & it's you ! Why you do did to me? What my fault at you? Oh damn ! Kenapa kau macam tu kak, aku terkilan. Serius terkilan. Hmmm, aku bukan sengaja nak stalk tapi kau buat macam yg kau tu mcm hamba kat rmh ni. Kau dah knp? Ingat mak abah anggap kau mcm tu ke? Kau sebagai akk sepatutnya kau lebih matang. Why you being like this? Hate it ! Kalau lah kau tahu yg aku paling sayang kau tp bila jadi macam ni kau nak explain apa kat aku? Aku sedih kak, serius sedih kau ckp kat aku mcm tu. Kau ingat aku ni tergedik-2 ke nak kat orang haaa? Aku pandai jaga kelakuan aku. One day you can know who me ! Wait & see ! You can judge me now but not next time. Sorry sis. I can't help you anymore after this. Thank you so much cause do that to me. I appreciate that ! Really sorry cause hurt you. Again ! I'm really sorry. Okay. Bubye.

The End !

No comments: