I really hope our relationship stay until Jannah dear♥

Assalamualaikum...

Sudah lama sangat tidak UPDATE blog ni. Rasa RINDU pulak nak UPDATE... Hmm, semua benda sekarang jadi tak menentu. Perasaan takut & kehilangan sering menghantui diri ini. Ya Allah, kau jauhkanlah mimpi buruk itu dari tidur ku Ya Allah ! Aku percaya yang ALLAH itu ada ! Allah yang mendengar segala rintihan kita, melihat segala perbuatan kita & oleh itu mohon lah hanya pada-Nya kerana itu pasti termakbul. 

Hati ini selalu gelisah bila nak masuk Monthsary seterusnya, kau tidak pernah rasa apa yang aku rasa. Aku selalu mengadu kepada Allah " aku minta jauhkan lah itu dari hidupku Ya Allah " Maka Allah mendengar & selepas itu hati aku menjadi tenang. Allah sentiasa jadi peneman di kala hati ini sedih, gelisah & risau yang terlalu banyak :'/. Hubungan aku yang sebelum ini mungkin kerana aku hanya menganggap itu CINTA MONYET ! Tetapi sekarang, aku menemui lelaki yang aku rasa & sudah tertulis jodoh ku dengan Nya. Aku tidak pernah putus untuk berdoa supaya Allah merestui hubungan kami sehingga ke jinjang Perkahwinan. Diri ini merasa sangat bersyukur kerana masih ada manusia yang bernama lelaki yang ingin menjaga diri ini & suatu hari nanti akan menjadi bakal Imam nya. Amin :'). 

Aku tidak pernah putus asa untuk terus berada disamping Nya ! Kau tahu sayang? Aku amat menyayangi MU. Aku amat mencintai Mu. Oleh kerana itu aku selalu makan hati dengan kau. Aku jadi buntu, kau tahu sayang. Aku tidak pernah menangis dari since kita baik masa bulan 12 hari tu. Aku dah buang sifat cemburu buta aku. Tapi kau tahu apa aku rasa? Aku semakin cemburu, cemburu yang terlalu & tidak bisa untuk aku ungkap. Aku terlalu jaga hati kau & sebab itu aku selalu makan hati. Kau tak tahu semuanya sebab aku tidak akan pernah memberitahunya tetapi aku yakin kau tahu kan? :') . Aku tidak pernah menghalang jika kau hendak menambah kawan perempuan, tetapi ingatlah kita juga dulu bermula dari kawan :'D . Itu satu sahaja yang aku takut terjadi, aku takut orang lain ada perasaan dekat kau. Kau tak pernah risau bila aku selalu cakap macam itu sebab kau hanya berkata " Aku CINTA kau seorang & aku akan pastikan kau menjadi ISTERI aku suatu hari nanti ". Did you know? It's too much for me to smile. You always made my Day. I'm so grateful because have you in my life ! You always cheer up my day♥. I just hope that we always TOGETHER ! That's all I hope. I'm so sorry because i'm too much jealous at you, i'm too much care about you & I want you to know that I just want you always be MINE. Only mine. No one can take you from me♥ I'm begging you, please always stay with me as long as you love me ! Muhammad Hazieq Bin Mohd Sarip Yadin. I Love You So Damn Fucking Much♥ . Thankyou because being my Partner until now. Awak selalu jaga hati saya macam permata. Saya mohon jangan pernah berpaling dari saya ! Allah itu Maha Adil. Dia tahu apa yang kita IMPIKAN. Saya minta maaf sebab terlalu banyak sangat bercakap macam ini sebab ini lah yang selalu terbuku di hati saya. Saya sayang awak sampai akhir hayat saya. Itu janji saya♥

Muhammad Hazieq Bin Mohd Sarip Yadin ♥ Amanina Binti Alias ^^,





No comments: